Managementul Marketingului
Titluar: INSTRUCTOR: Prof. univ. dr. Corneliu MUNTEANU, Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Public-țintă:
Modulul Managementul Marketingului se adresează practicienilor din domeniul Marketigului, cu studii superioare absolvite (în orice specailizare) și o experiență minimă de 3 ani.
Obiective:
Modulul își propune actualizarea înțelegerii conceptelor și extinderea abilităților practice în utilizarea metodelor de lucru pe întregul spectru operațional al Marketingului.
La sfârșitul programului de pregătire, participanții vor putea să își îmbunătățească practicile curente și, de asemenea, vor fi capabili să folosească metode și tehnici pe care nu le-au utilizat până în prezent.
Programare:
Modulul are o durată de 8 săptămâni, cu două ședințe de cca 3-4 ore pe săptămână. Cele două ședințe săptămânale vor însuma 7h 30min.
Locațiile, perioadele și zilele de desfășurare sunt:
IAȘI: 1 octombrie – 24 noiembrie, marți 16:30-20:00 și joi 16:30-20:30
ROMAN: 1 octombrie – 24 noiembrie, vineri 16:30-20:00 și sâmbătă 9:30-13:30
IAȘI: 7 ianuarie – 2 martie, marți 16:30-20:00 și joi 16:30-20:30
PAȘCANI: 7 ianuarie – 2 martie, vineri 16:30-20:00 și sâmbătă 9:30-13:30
IAȘI: 4 martie – 26 aprilie, marți 16:30-20:00 și joi 16:30-20:30
BÂRLAD: 4 martie – 26 aprilie, vineri 16:30-20:00 și sâmbătă 9:30-13:30
Tematică:
Tematicile celor 16 ședințe se prezintă astfel:
Săpt/ședință |
Tematică |
1.1. |
Concepte (+ STP) |
1.2. |
Studiul pieței |
2.1. |
Studiul pieței |
2.2. |
Strategii de produs (branding + linie produse) |
3.1. |
Publicitate (brief, obiective, strategie, persuasiune logică) |
3.2. |
Publicitate (persuasiune prin emoție, credibilitate, aluzie) |
4.1. |
Publicitate (ilustrare, layout, media planning) |
4.2. |
Tehnici promoționale |
5.1. |
Promovare on-line |
5.2. |
Promovare on-line |
6.1. |
Tehnici de vânzări |
6.2. |
Tehnici de vânzări |
7.1. |
Strategii de preț (fundamentare) |
7.2. |
Strategii de preț (structură, politică, nivel) |
8.1. |
Strategii de preț (comunicare, linie, relaționare, licitație, abonament) |
8.2. |
Dezvoltarea produselor noi |
Bibliografie:
Participanții vor primi suportul de curs în format electronic la prima ședință. De asemenea, materialele de lucru vor fi puse la dispoziția participanților în timpul ședințelor în care vor fi utilizate.
Evaluare:
Evaluarea participanților se va face pe baza mini-proiectelor realizate pentru fiecare temă prezentată și a unui examen final.